вівторок, 26 жовтня 2021 р.

 

«Книжки нашого дитинства i ранньої юностi дуже впливають на нас, на наше майбутнє. Зацiкавившись чимось, книга формує коло наших iнтересiв, активiзує якусь особливість нашого мислення. Одне слово, книга вiдкриває нас...»                                                                              Роман Iваничук

Мабуть, нема дітей, які не люблять книжок, є ті, котрі ще не знайшли свою унікальну книгу, яка захопить. І це завдання всіх - батьків і бібліотекарів знайти таку книгу для дитини. Сьогодні на уроці позакласного читання ми з учнями   2-А класу читали книжку з казковими ілюстраціями «Історія однієї книжки». В основі сюжету – історії книжок про своїх читачів, якими вони діляться після закриття бібліотеки. Уявляєте, що було б, якби не лише читачі обговорювали книги? А ще й книги - своїх читачів. Саме це і відбувається, коли бібліотека зачиняється і там не залишається нікого. Отоді оживають книги і розповідають одне одному, де їх читали. Тільки Дасті ще ніхто не читав, бо він стояв дуже високо. Через це він навіть не знав, про що він. Тут книги вирішили йому допомогти. До нього видерся Поль “Поп-ап путівник Парижем”.  І наступного дня, коли бібліотека відчинилася, скинув Дасті вниз…Зрештою, книга потрапила до хлопчика Джейка, який ніколи не читав книжок, він лише розмальовував щось і приходив сюди за компанію із сестрою. Але Дасті вразив малого. Йому не захотілося випускати книгу з рук. Хлопчик  був у захваті від неї. Книжка про динозаврів була цікавою та кольоровою. Він розповів всім своїм друзям про неї і книжка стала книгою місяця в бібліотеці, бо на прочитання її була черга! Кожна дитина хотіла прочитати про динозаврів! Книжка Кароліни Рабей рекомендована для спільного читання з дітьми. Це чудова історія, яка захоплює читання, обмін історіями та виховання любові до книжок.

Сподіваюся, що “Історія однієї книжки”  Кароліни Рабей стане початком чудової дружби між учнями 2-А класу  та  шкільною бібліотекою. 









Немає коментарів:

Дописати коментар