#STEM #природа #творчість #командна_робота
Не судіть про здібності по легкості засвоєння.
Найуспішніше і далі йде той, хто болісно долає себе і перешкоди. Любов до
пізнання – ось головне мірило. А.де Сент-Екзюпері
Спілкування з природою, дотик
до неповторної краси зелених насаджень необхідний всім нам. Великий казкар Г.К.
Андерсен говорив: «Щоб жити, потрібно сонце, воля і маленька квітка». А
українська народна мудрість каже: «Хто вирощує квіти, той приносить радість
собі і людям».
Життя українців тісно
пов’язане з природою, з чудесним світом квітів: вони зустрічають нас при
народженні, з ними йдемо до школи, відвідуємо друзів, святкуємо іменини,
пам’ятні дати.
Креативно розпочали проєкт « Рослини – зелене диво Землі» учні 2-Б класу, присвячений дивовижній різноманітності флори. Сьогодні діти змогли дізнатися багато цікавого про світ рослин і навіть відчути себе справжніми садівниками.
Спочатку вчителька ознайомила дітей з видами рослин, розкрила секрети висаджування рослин в ґрунт, поділилася секретами вибору якісної землі. Бібліотекарка ознайомила другокласників з книжковою добіркою по темі. Школярам була показана презентація «Галерея кімнатних рослин». Після
Природа для дитини - це
жива лабораторія, де можна спостерігати за безліччю неймовірно цікавих речей.
Це школа, у якій ми успішно оволодіваємо знаннями про правила поведінки,
опановуємо вміння та навички ощадливого користування її ресурсами, їх
збереження і примноження. А ще природа — невичерпне джерело духовного
збагачення не лише для дітей, а й для дорослих. Спостерігаючи за довкіллям,
дитина здатна помітити багато такого, що змусить її пригорнутися до світу
природи всієї душею, прагнути ніколи йому не шкодити.
Мета проєкту — щоб кожна дитина мала шанс реалізувати свій
потенціал:
• дослідити користь кімнатних
рослин для людей;
• формувати вміння та навички
вирощування рослин;
• сприяти естетичному
вихованню;
• формувати вміння бачити
прекрасне у навколишньому світі.
• ознайомити дітей з
найпоширенішими кімнатними рослинами;
• підтримувати інтерес до
життя кімнатних рослин і бажання за ними доглядати.
• дати дітям уявлення про те,
навіщо нам потрібні кімнатні рослини;
• познайомити дітей з
кімнатними рослинами куточка природи і
способами догляду за ними;
• формувати навики роботи з
енциклопедичною та довідковою літературою.
• активізувати і збагачувати
словник по темі кімнатні рослини.
Завдання І етапу проєкту:
1.Створити колекцію кімнатних
рослин, забезпечити збагачення їх видового складу.
2.Створити та реалізувати
міні проект по озелененню класного приміщення.
3.Дослідити вплив кімнатних
рослин на організм людини.
4. Активізувати пізнавальну,
творчу та просвітницьку діяльність учнів.
Очікуваний результат проекту
В результаті проведеної
роботи, ми хочемо збагатити знання дітей про кімнатні рослини і способів
догляду за ними. Розвивати інтерес до кімнатних рослин бажання розводити і
доглядати за ними.
Екологічна освіта починається
зі знайомства з об'єктами найближчого оточення, з якими дитина стикається кожен
день. У школі увагу будь-якої людини привертають яскраві і доглянуті квіти.
Кімнатні рослини прикрашають наше життя, є джерелом радості і уваги для всіх,
сприяють розширенню у дітей уявлень про світ рослин і формуванню дбайливого і
творчого ставлення до нього.
Простір для нашої творчості
та фантазії – безмежний. У наших силах зробити своє життя і життя нашої сім'ї
більш красивим та гармонійним з допомогою кімнатних квітів!
Живі квіти приносять нам
позитивні емоції і настрій. Квітучі рослини допомагають створювати затишок, а
їхня свіжість та ненав’язлива краса освіжає, додає барв навіть найскромнішому
будинку або саду. Щоб створити куточок гармонії закликаємо усіх прикрашати свою
оселю живими квітами.
Ідея проекту – бібліотекар
Карбованець Т.І.
Проєкт реалізували - класний
керівник Мар'ян А.О. та учні 2-Б класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар