“Щоб досягти успіху у ХХІ столітті, треба поєднати креативність і технології”
Стів Джобс
STEM тиждень spring 2024
Як же класно пізнавати світ,
його таємниці і закони!
Тож 22.04 ми стартували у Виноградівській ЗОШ №2
День1 Stream&enjoy.
Проєкт1.
Перегляд мультфільмів — улюблена розвага для дітей. А якщо створити мультфільм самому, то розвага перетвориться на корисну справу. Учні 6 класу створили епізоди з казки Сашка Дерманського «Млин».
Завдяки даному STREAM проєкту здобувачі освіти прочитали нову книжку, удосконалювали вміння читати виразно тексти вголос, правильно інтонувати, ставити логічний наголос, читати виразно репліки в діалозі, дізналися про справжні вітряні млини, виготовили ляльки, вчилися озвучувати казкових героїв ; вкотре переконалися, що книги дають відповіді на тисячі запитань, дарують матеріал для роздумів, пропонують кращий інтелектуальний відпочинок і політ уяви. Завдяки книгам ми пізнаємо себе, мандруємо світом, вивчаємо світ навколо себе.
https://www.facebook.com/MariannaHevdi/videos/943077477611116?idorvanity=805895179541236
Ви повинні вирушити у довгу подорож, перш ніж зможете справді зрозуміти, наскільки чудово бути вдома. «Комета прилітає»
Мультфільм "Як
Мумі-троль дізнався про Україну" створений з метою популяризації нашої
держави у світі. Відомі герої казок фінської письменниці та художниці Туве
Янсон Мумі-троль та Мумі-мама знайомлять глядачів з українською культурою,
мовою, традиціями, кухнею та цінностями українців.
П'ятикласники методом сторітелінгу стали авторами казки
"Як Мумі-троль дізнався про Україну", розробили сценарій до
майбутнього мультфільму, підготували допоміжні матеріали: малюнки для кадрів,
моделі персонажів; і зрештою озвучили та змонтували мультфільм.
Приємного перегляду
https://www.facebook.com/MariannaHevdi/videos/1010022263877330?idorvanity=805895179541236
Проєкт 3.
"Найбільше досягнення в житті – це можливість створювати світ навколо себе таким, яким ви бачите його у своїх мріях" М. ДіллардПрочитавши багато казок
європейських та українських авторів про кроликів,
якими учні 7класу дуже
захоплюються, ми вирішили інтегрувати українських Чеберяйчиків у літературний
світ та створити своїми руками талісмани Зайчики- Чеберяйчики у цьому
STREAM-проєкті
Чеберяйчик – так називається
слов’янський казковий герой, схожий на ельфа. Часто чеберяйчиком ласкаво
називають дитину. Чеберяти - махати ручками або тупотіти ніжками.
«Ой, на горі жито - сидить зайчик, ніжками
чеберяє, ручками чеберяє – чеберяйчик».
Щоб урізноманітнити та
закріпити рефлексії після прочитання книги умілі майстрині виготовили
зайців-кроликів із великими вушками, а потім прикрасили шедеврами шкільну
бібліотеку. Створення виробу — це творчий і захоплюючий процес. Зовсім не
обов'язково бути видатним майстром, щоб виготовити красивих та яскравих
зайчиків-побігайчиків. Процесом втішені діти – адже наші Чеберяйчики дуже
гарні.
https://www.facebook.com/100003866823854/videos/pcb.3158796400917757/1414346479188536
Проєкт 4.
STREAM – проєкт «Забагато моркви не буває: морквяна грядочка»Екологічні знання пробуджують
еко-свідомість, а вона породжує еко-звички.
Доки грядки ще відпочивають
та готуються до весняних посівів , город можна облаштувати на підвіконні.
Учні першого класу з
цікавістю слухали історію Кеті Гадсон "Забагато моркви" про кролика,
який обожнює моркву. Він зносить її до своєї нори, аж доки там не залишається
місця і для нього самого. Друзі гостинно кличуть його пожити в себе, але Кролик
скрізь тягне за собою моркву! Тож хатка-панцир Черепахи, гніздо Пташки, дупло
Білочки і хатка Бобра не витримують морквяної навали - і руйнуються. І що ж
залишається робити бідолашним звірятам? Отож Кролик нарешті зрозумів, що варто
ділитися всім із друзями! Врешті-решт морква - не для того, щоб колекціонувати
її, а щоб пригощати друзів! Бо, коли ділишся з іншими, світ стає кращим!
Також першокласники з вчителем ГПД та бібліотекаркою дізналися багато цікавого
про моркву. Зокрема, що морква не завжди була такою помаранчевою. Перші помаранчеві
сорти моркви були вирощені в Голландії в XVI столітті. До того ж вона стала
набагато солодшою та соковитішою.
Город на підвіконні сприяє
розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати
життя рослин. Дана форма роботи дає можливість розширити уявлення дітей про
рослини як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку,
розвивати естетичні почуття, уміння радіти красі вирощуваних рослин та
результату своєї праці
https://www.facebook.com/100003866823854/videos/pcb.3158995460897851/973308044501700
Немає коментарів:
Дописати коментар