середа, 24 квітня 2024 р.

 “Щоб досягти успіху у ХХІ столітті, треба поєднати креативність і технології”

Стів Джобс

STEM тиждень spring 2024

Як же класно пізнавати світ, його таємниці і закони!

Тож 22.04  ми стартували у Виноградівській ЗОШ №2

День1 Stream&enjoy.

Проєкт1.

Перегляд мультфільмів — улюблена розвага для дітей. А якщо створити мультфільм самому, то розвага перетвориться на корисну справу. Учні 6 класу  створили епізоди з казки Сашка Дерманського «Млин».

Завдяки даному STREAM проєкту здобувачі освіти прочитали нову книжку, удосконалювали вміння читати виразно тексти вголос, правильно інтонувати, ставити логічний наголос, читати виразно репліки в діалозі, дізналися про справжні вітряні млини, виготовили ляльки, вчилися озвучувати казкових героїв ; вкотре переконалися, що книги дають відповіді на тисячі запитань, дарують матеріал для роздумів, пропонують кращий інтелектуальний відпочинок і політ уяви. Завдяки книгам ми пізнаємо себе, мандруємо світом, вивчаємо світ навколо себе. 

https://www.facebook.com/MariannaHevdi/videos/943077477611116?idorvanity=805895179541236

 Проєкт 2.

Ви повинні вирушити у довгу подорож, перш ніж зможете справді зрозуміти, наскільки чудово бути вдома. «Комета прилітає»

Мультфільм "Як Мумі-троль дізнався про Україну" створений з метою популяризації нашої держави у світі. Відомі герої казок фінської письменниці та художниці Туве Янсон Мумі-троль та Мумі-мама знайомлять глядачів з українською культурою, мовою, традиціями, кухнею та цінностями українців.

П'ятикласники  методом сторітелінгу стали авторами казки "Як Мумі-троль дізнався про Україну", розробили сценарій до майбутнього мультфільму, підготували допоміжні матеріали: малюнки для кадрів, моделі персонажів; і зрештою озвучили та змонтували мультфільм.

Приємного перегляду

https://www.facebook.com/MariannaHevdi/videos/1010022263877330?idorvanity=805895179541236

Проєкт 3.

"Найбільше досягнення в житті – це можливість створювати світ навколо себе таким, яким ви бачите його у своїх мріях" М. Діллард

Прочитавши багато казок європейських та українських авторів про кроликів,

якими учні 7класу дуже захоплюються, ми вирішили інтегрувати українських Чеберяйчиків у літературний світ та створити своїми руками талісмани Зайчики- Чеберяйчики у цьому STREAM-проєкті

Чеберяйчик – так називається слов’янський казковий герой, схожий на ельфа. Часто чеберяйчиком ласкаво називають дитину. Чеберяти - махати ручками або тупотіти ніжками.

 «Ой, на горі жито - сидить зайчик, ніжками чеберяє, ручками чеберяє – чеберяйчик».

Щоб урізноманітнити та закріпити рефлексії після прочитання книги умілі майстрині виготовили зайців-кроликів із великими вушками, а потім прикрасили шедеврами шкільну бібліотеку. Створення виробу — це творчий і захоплюючий процес. Зовсім не обов'язково бути видатним майстром, щоб виготовити красивих та яскравих зайчиків-побігайчиків. Процесом втішені діти – адже наші Чеберяйчики дуже гарні.

https://www.facebook.com/100003866823854/videos/pcb.3158796400917757/1414346479188536





Проєкт 4.

STREAM – проєкт «Забагато моркви не буває: морквяна грядочка»

Екологічні знання пробуджують еко-свідомість, а вона породжує еко-звички.

Доки грядки ще відпочивають та готуються до весняних посівів , город можна облаштувати на підвіконні.

Учні першого класу з цікавістю слухали історію Кеті Гадсон "Забагато моркви" про кролика, який обожнює моркву. Він зносить її до своєї нори, аж доки там не залишається місця і для нього самого. Друзі гостинно кличуть його пожити в себе, але Кролик скрізь тягне за собою моркву! Тож хатка-панцир Черепахи, гніздо Пташки, дупло Білочки і хатка Бобра не витримують морквяної навали - і руйнуються. І що ж залишається робити бідолашним звірятам? Отож Кролик нарешті зрозумів, що варто ділитися всім із друзями! Врешті-решт морква - не для того, щоб колекціонувати її, а щоб пригощати друзів! Бо, коли ділишся з іншими, світ стає кращим!

Також першокласники  з вчителем ГПД  та бібліотекаркою дізналися багато цікавого про моркву. Зокрема, що морква не завжди була такою помаранчевою. Перші помаранчеві сорти моркви були вирощені в Голландії в XVI столітті. До того ж вона стала набагато солодшою та соковитішою.

Город на підвіконні сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Дана форма роботи дає можливість розширити уявлення дітей про рослини як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку, розвивати естетичні почуття, уміння радіти красі вирощуваних рослин та результату своєї праці

https://www.facebook.com/100003866823854/videos/pcb.3158995460897851/973308044501700













Немає коментарів:

Дописати коментар